Meseilin ystävän kanssa aamulla, kerroin oloistani.
Hää sit ohimennen kysäisi jotta onko mulla tasaava käytössä, josko se olisi menettänyt vaikutuksensa. Niin.

Siis mullahan on vuosikausia ollut tasaavana Deprakine. Taustalla on maanisia jaksoja joissa mm olen raha-asiani sotkenut totaalisesti. Diagnoosina kuitenkin kulkenut koko ajan masennus.

Nyt sitten tutkailin kaksisuuntaista, tunnistaisin sekamuotoista: joka päivä mulla mieli ailahtelee toiveikkuudesta ja suunnitelmista alakuloon/tuskaan. Päätän aloittaa asioita enkä kuitenkaan aloita. Rahat valuu käsistä yms. (Pakolliset maksut kunnossa)

Tämäkin vielä. Pää ihan pyörällä, itkettää.

Mistä mä tiedän kannattaako mun aloittaa uusi mielialalääke vai saada uusi tasaava vai mitä hemmettiä mun pitää tehdä/tietää.

Eikö tää lopu koskaan..
Ja nyt on tietenkin lauantai, en saa yhteyttä hoitavaan tahoon.