Image hostingSama ongelma mulla tuntuu edelleen olevan: siirrän epämieluisia asioita eteenpäin ja pelkään _aina_ että vastaus pyyntööni on kielteinen. Kelan paperi roikkunut mulla kuukauden, en vain ole saanut mentyä paikalle kun luulin että joudun jotain ihme lomaketta täyttämään enkä kuitenkaan ymmärtäisi siitä mitään.

Vesijumpasta olin aivan varma että vastaus on tylyn tuntuinen ja joudun vähintäänkin jonkun omavastuun maksamaan tjtn.

Tällaisia sitten päässäni pyörittelen ja siellähän ne vaan kasvavat isommiksi möröiksi.
Näinhän raha-asianikin aikoinaan sain umpisolmuun kun pelkäsin selvitellä asioita.
Onneksi niitä ei nyt mun tarvitse setviä.
Käytän vaan kaiken minkä saan. *reps*

Lääkeasioista sen verran että viime kerroilla apteekissa asioidessani on mainittu erikseen että alkoholia ei sitten saa tämän kanssa nauttia. Joo ei. Mutta kun sitä hoetaan ja korostetaan niin olen miettinyt jo että olenko tullut jotenkin holistin näköiseksi, pitäisikö vähentää kahvin juontia tjtn??

Kai se on paree mennä päikkäreille, sen verran väsähdin jo.

layout for myspace