Askartelun lomassa olen miettinyt ihmiskontaktejani. Tai oikeastaan sitä että niitä ei kauheasti ole, en jaksa pitää niitä yllä. Oma-aloitteisesti en ota yhteyttä kuin silloin jos oikeasti on asiaa. Lapset on asia erikseen tietenkin. Muissa suhteissa olen huono, todella huono.
Muistan takavuosina olleeni aika riippuvainenkin ihmisistä, soittelin päivittäin ja halusin tavata. Nyt olen muuttunut. Joskus jopa laitan kännykän hiljaiselle saadakseni olla rauhassa.
Kuitenkin olen sosiaalinen. Työni on asiakkaiden "viihdyttämistä", kaupoilla yms useinkin ihmiset rupeavat juttelemaan mulle, jopa bussipysäkeillä kertovat omia tarinoitaan. Ehkä saan sitten tarpeeksi sosiaalisuudesta? No, kai kaikki on hyvin kun en kuitenkaan kärsi tästä ja muutamat tärkeät ystävyyssuhteet ovat pysyneet voimissaan vuodesta toiseen vaikka yhteyksiä harvakseltaan onkin.
Muutos itsessäni vaan välillä hämmästyttää.
Että tällaista pohdintaa tänään kun en muutakaan keksinyt
391417_thinking.jpg

Ai niin juu, äänestämässä kävin ennakkoon eli kansalaisvelvollisuus suoritettu.
(Mainitsinkohan tuosta jo aiemmin?) Ainakin voin valittaa kun oman osuuteni tein *valivali*
235199_voter.jpg