Krisse Salmisen loistava näkemys ystävyydestä:

"Mulla on aina ollu ihan älyttömästi ystäviä. En muista missä tapasin ne ihan ensimmäiset mut varmaan ehkä syntymän jälkeen pian.
Ystävät on mulle tärkeitä kun niille voi avautua elämästä ja ne jaksaa kuunnella mua. Mä en jaksa kuunnella IHAN kaikkia mun ystäviä kert joillakin  on tosi tylsät jutut ja huono ulosanti.

Ystävien kanssa on ihanaa pitää bileitä ja välillä haukkua niitä ystäviä ketkä ei päässeet paikalle tai on muuten vaan ärsyttäviä. Ärsyttäviäkin ystäviä tietenkin tarvii. Jos kaikki ystävät olis ihan mielettömän täydellisiä niin vois helposti tulla kateuden ilmapiiri.

Kaikilla ihmisillä pitäis olla sekä miehiä että naisia ystävinä, sillä joku  saunailtakin voi olla tosi erilainen ihan miesporukassa, oon kokeillu.
Miehet on usein myös ystävinä reilumpia sillä ne harvoin kadehtii sun kuteita tai uumaa.
Jos mies ei kolahda romanttisessa mielessä ni kandee ottaa se ihan ystäväks... sillä saattaa olla meinaa ihanan näkösiä kavereita!
Suosittelen ystävyyttä myös vanhempien ihmisten kanssa sillä ne tajuaa täst  elämästä paljon ja voi kertoa ihan mielettömiä tarinoita jostain dinosauruksista ja muista entisajan asioista.

Ystävyys on maailman hienoin keksintö ja toivon että kaikki ihmiset löytäis uusia ystäviä koko ajan ja paljon!

Ps. Jos sun kännykkä soi ihan koko ajan ni mieti onks sulla liikaa ystäviä  vai ootko jakanu sun numeroa baarissa.

Pss. Saunomalla voi testata onks kyse ystävyydestä vai rakkaudesta."

Mukavaa tiistaita t Laiskimus