Tänään oli tutun omahoitajan ja toimintaterapeutin yhteistapaaminen. Lääkäriaikaa ei vielä ollut kun hänellä loma mutta se tulossa lähiaikoina, ilmoittavat puhelimitse sen ajan.

Sekavat olot jäi tapaamisesta. Paljon käytiin läpi, paljon esittivät kysymyksiä ja lisäkysymyksiä. Vein mukanani sen kaksisuuntaisen kyselylomakkeen jonka olin täyttänyt kotona ja joka minusta vahvistaa epäilyni kaksisuuntaisesta.
En tiedä. Jotenkin mulle jäi tunne että ajattelevat mun olevan itsetuhoinen tjtn. En kuitenkaan itse koe niin. Kuoleman ajatuksista ja toiveista juteltiin mutta korostin etten ole sellaisessa mustassa tunnelissa jossa takavuosina olin ja jolloin olin menettänyt totaalisesti kaiken toivon. Nyt en ole niin syvällä. Katsotaan nyt sitten mikä on lääkäritapaamisen anti.

Tosi väsynyt olo kun alkuviikosta oli se työkokous ja nyt tämä, henkisesti rankkoja molemmat.

Huomenna tapaan tyttären ja pojun. Maleksitaan kaupungilla pojun kanssa kun äitinsä käy lääkärissä.
Image and video hosting by TinyPic