On mennyt aikaa muutama päivä edellisestä kirjoituksesta. Lueskelemassa olen käynyt muiden juttuja mutta en ole oikein osannut enkä jaksanut mitään omaani raapustaa.
Unohtui ne Askartelutavaroiden arvonnan palkinnotkin kuvata, laittelin ne vain paikoilleen ja sitten vasta muistin.. Pahus! Mutta paljon siinä oli kaikkea: tarroja, servettejä, papereita jos minkälaisia, koristeita yms yms.

Lauantaina olin ulkoilmakonsertissa, mahtavan hieno tapahtuma oli se! Ja kas, löysin itseni tekemässä historiaa: avasin terassikauden ja tietenkin jäin suustani kiinni kun niin mukavaa oli. Myöhään meni kun ei ollut kiirettä kotiin. Sunnuntai sitten totisesti menikin nukkuessa.
Tosi harvoin tulee mun käytyä missään nautiskelemassa alkoholia joten olokin oli *köh* sen mukainen kun enhän mie mitään kestä
Image and video hosting by TinyPic
Yksi ilta riittää mulle.. tai aamupuolellehan se vierähti..
*viheltelee viattomasti* Image and video hosting by TinyPic
Seuraava kerta on sitten ehkä ensi vuonna. Tai seuraavana.. Ehkä

Maanantaina tosin kävin lapsenlasten eli poitsujen luona. Ulkona ekaa kertaa vaunujen kanssa olin.

Nyt olen sitten yrittänyt saada kirpparikamoja kuntoon huomiseen tempaukseen. Eli kuitenkin jotain pientä puuhastelua laiskottelun lomassa.

Oikeastaan siis piti sanomani että olen hengissä
Image and video hosting by TinyPic


Hyvää ja levollista yötä!