1901299.jpg
Kiitos Merituuli tästä, ilahdutti kovasti!
En osaa tätä nyt jakaa eteenpäin.

Olen pitänyt blogin suhteen aika pitkään hiljaiseloa. Mitään ihmeitä ei ole tapahtunut, päivitysinto vain on kateissa. Palannee jossain vaiheessa taas. En luovuta ;) Toisten blogeja olen käynyt silloin tällöin lukemassa, kommentoinnissa olen taas ollut tosi saamaton..

Koukut, puikot ja langat ovat saaneet kyytiä koska useampiakin myyjäisiä on tulossa.

Putkiremontti rassasi hermoja tässä paljon. Tai siis se kun eivät osanneet päättää koska se alkaa. Huokaus. Nyt sitten selvisi alustava aikataulu jonka mukaan mua se koskisi marraskuussa. (Tätä edelsi alustavaakin alustavampi aikataulu jonka mukaan olisin ollut remontin alla viikon päästä.. )
Jippii siis juuri jouluksi jäisi tietenkin kesken tjtn.

Sitten on eräs virallinen paperiasia, hakemus joka pitäisi laittaa vireille. Ahdistuspaniikkitärinä tuli heti kun mietin sitä paperisotaa.. Nykyisin nuo asiat on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin  vaikeita. Oma vapaamuotoinen A4 pitäisi siihen myös liitteeksi laittaa. Ärs.

Poju on ollut mummolassa ja babykin joten rutistuksia olen saanut jaella.

En voi kehua olon olevan hyvä mutta syvemmälläkin ollaan oltu joten ei hätää. Täältä tullaan vielä.

Voikaatten hyvin
Image and video hosting by TinyPic