Laittoivat kapuloita rattaisiin: tähän asti mulle on kustannettu printterin värikasetit koska teen ja tulostan mainokset ja esitteet kotona. Esimiesmuutoksen myötä mun pitäisi jatkossa omalla ajallani pyytää audienssi ja mennä itse tulostamaan virastoon kun ko henkilön aikataulu antaisi myöten. En suostu eli osasin tähän napakasti sanoa "ei". Kun kysyin voisiko joku laittaa niitä tulostumaan työnsä ohessa niin se ei onnistu.
Eli ei sitten.

Olen luonut koko mainos- ja esitesysteemin itse, sitä on kehuttu ja nyt sitten mun pitäisi uhrata siihen omaa vapaa-aikaa _vielä_ enemmän. Itse en myöskään suostu kasetteja maksamaan koska oma kulutus on tosi pientä, liian kalliiksi tulisi mulle työtoiminta, palkkaa menisi siihen.
Harmittaa ja potuttaa.

Asiakkaille hankalaa koska mainoksissa aina kaikki tapahtumat kellonaikoineen ja aukioloajat yms yhteystiedot.
Täytyy miettiä miten toimin jatkossa.